Mi a Do-in?

Amennyiben,csak a fizikai hatását nézzük: sokat nyújtunk, növeljük az állóképességet,egyensúly érzéket. Erősítjük a hát izmokat,tartó izmokat. A 2 agyféltekét harmonizáljuk. Nyújtott, kitartott, statikus mozdulatokat végzünk .Hasonlít a jógára.,de itt nem a tökéletes kivitelezésen van a hangsúly,mindenki a saját határain belül mozog. Akrobatikus mozdulatokat is hanyagoljuk, úgy, mint a kifulladásig -és még egy kicsit tovább- való ugrálást.
Kicsit mélyebbre ásva:
A Do-in japán módszer, melynek célja testi-lelki egészségünk megőrzése és megújítása a do-in gyakorlatok által Rendszeres használatukkal fejlődik testtudatosságunk, elérhetjük, hogy a betegségekkel, stresszel, frusztrációval szemben ellenállóbbak legyünk, problémáinkat könnyebben megoldjuk, jól tudjunk koncentrálni, pihenni.

A DO-IN HATÁSA

oldja a folytonos stresszt, feszültséget
korrigálja a sok számítógép előtt ülés negatív hatásait
egészségesebb, lelkesebb dolgozók, kevesebb betegszabadságra van szükség,
nagyobb egészségtudatosság
jobb koncentráció

Céges do-in előnyei – „business effect” – a Cég számára:

egészségesebb, lelkesebb dolgozók
kevesebb betegszabadság
hatékonyabb munkavégzés
kimerültség-kiégés tünetei csökkennek-megszűnnek
csapatmunka, együttműködés erősödése
konfliktusok számának csökkenése
koncentráció készség, fókuszáltság javulása
jobb hangulat, barátságosabb kommunikáció
javul a főnök-beosztott viszony a közös élmény kapcsán
a közös mozgás csapatépítő
céges egészség programba beépíthető.

,

Szép kártya

Jelenleg az OTP szép kártyát tudom elfogadni. MKB és K&H hamarosan.